v
ارسال سفارشات به سراسر کشور
شماره های تماس: 09123692785 -88618425 ایمیل :Info@citygenn.com

اپی کلروهیدرین


١٤٠٢/٦/١٣
اپی کلروهیدرین
     یکی از بهترین و البته مناسب ترین ترکیبات شیمیایی که استحکام و مقاومت بسیاری در مقابل روغن های معدنی از خود نشان می دهد و البته انعطاف پذیری بسیار زیادی هم دارد ، اپی کلروهیدرین می باشد. این ماده بی رنگ بوده و مایعی است که بوی تندی دارد و بوی آن شباهت بسیاری به بوی سیر دارد! اکنون شما کمی با این ماده آشنا شده اید. حال ما در ادامه این مطلب شما را بیشتر با این ماده آشنا نموده و ویژگی‌ هایش را بیان خواهیم کرد . پس در امتداد مقاله با ما همراه شوید .‌‌..

 
epi
 
 

اپی کلروهیدرین چیست !
همانطور که گفتیم اپی کلروهیدرین یکی از ترکیبات شیمیایی است که مقاومت بسیار بالایی در مقابل روغن های معدنی داشته و انعطاف پذیری آن نیز بالاست. این ماده رنگی نداشته و بوی تندی چون بوی سیر دارد. شما می توانید این ماده را درون آب حل نمایید ولی بایستی بدانید که در حلال های آلی دچار امتزاج می شود. واکنش پذیر بودن این ماده یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی هایی است که می توانیم نام ببریم. به همین خاطر از این ماده جهتِ تولید انواع گوناگون چسب ها و پلاستیک ها استفاده می نمایند.
به این نکته بسیار مهم هم توجه داشته باشید که این ماده خوراکی نبوده و برای شما بسیار خطرآفرین است! چرا که سرطان زا می باشد.
شرکت بازرگانی سیتیژن این توانایی را دارد که با بهترین سطح قیمت، حجم بسیار بالایی از اپی کلروهیدرین را وارد کشور نماید و تحویل شما مشتریان عزیز بدهد. در واقع ما در سیتیژن از کشورهایی که در راستای تولید این ماده فعالیت می کنند، اطلاعات داشته و آشنا هستیم. پس شما می توانید سفارش خود را به کارشناسان ما اعلام داشته تا این ترکیب شیمیایی را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. از سویی قیمت هایی که توسطِ کارشناسان ما به شما اعلام می شود بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است.
 
برخی از مهم ترین ویژگی های اپی کلروهیدرین
پیش از خرید این ماده شیمیایی لازم است شما به خوبی در ارتباط با ویژگی‌ ها و خصوصیات آن بدانید. این گونه آنچه که رُخ می دهد، استفاده ای عاقلانه از اپی کلروهیدرین در تولید محصولات خود است. بعضی از مهم ترین این ویژگی ها و مشخصات از قرار ذیل است:
  • اغلب لاستیک هایی که در اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد را با بهره گیری از این ماده شیمیایی تولید می کنند. بنابراین شما می توانید بنابر تولیدات خود حجم معین گردیده ای از این ماده شیمیایی را تهیه کنید.
  • واکنش پذیر بودن این ماده شیمیایی یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آن است که شما با تهیه این محصول می توانید انتظار چنین مشخصات را داشته باشید .
  • بهره مندی از اپی کلروهیدرین فقط برای تولید کالاهای صنعتی می باشد. پس توجه داشته باشید که حتی بوی این ماده شیمیایی نباید به ریه های شما برخورد کند. چنانچه که شما تماس مستقیم با این ماده داشته باشید، امکان دارد دچار مشکلات تنفسی بشوید.
  • مقرون به صرفه بودن قیمت این ماده شیمیایی که توسطِ فروشگاه اینترنتی سیتیژن ارائه می شود، یکی دیگر از ویژگی های بارز آن است. بنابراین شما می توانید با بهترین قیمت آن را تهیه نموده و در تولید بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار بدهید.
  • فرمول ایمنی که در این ماده شیمیایی وجود دارد، بیان کننده استاندارد بودن آن است. به عبارتی جهتِ استفاده شما از این ماده شیمیایی برای تولید کالاهای خود بایستی به خوبی فرمول شیمیایی را دانسته و بنابر آن عمل کنید.
  • و نهایتاً قابل ذکر است که اپی کلروهیدرین استحکام و مقاومت بسیاری در مقابل حرارت داشته و همچنین انعطاف پذیری زیادی دارد.
 
 
 
 


سخن آخر
امیدواریم که شما به خوبی با این ماده شیمیایی و ویژگی‌ های آن آشنا شده باشید . همانطور که مطالعه نمودید اپی کلروهیدرین یک ماده شیمیایی است که از آن در تولید کالاهای گوناگونی استفاده می کنند. بار دیگر خاطر نشان می شویم که این ماده شیمیایی خوراکی نبوده و حتی سرطان زاست. به هنگام استفاده نیز ملزم هستید از ماسک های مخصوص استفاده کنید.
 

« کلیه کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه صرفا جنبه تحقیقاتی و آزمایشگاهی داشته و کاربرد دارویی و خوراکی ندارند »
 
استفاده از مقالات سایت با ذکر منبع بلامانع است