v
ارسال سفارشات به سراسر کشور
شماره های تماس: 09123692785 -88618425 ایمیل :Info@citygenn.com

راهنمای استفاده از سایت


١٤٠٢/٤/٥
 
راهنمای استفاده از سایت

سیتیژن مفتخر است که در راستای اعتلای ایران عزیز، در بخش صنعت، حوزه مواد شیمیایی آزمایشگاهی در خدمت هموطنان گرانقدر باشد. شما می توانید در هر کجای ایران سرفراز که هستید با ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. بدیهی است که امکان ارسال کالا به سراسر کشور وجود دارد. لازم به توضیح است که تمامی محصولات به صورت اورجینال عرضه می گردد که دارای تضمین کیفیت بوده و در صورت نارضایتی شما مشتریان گرامی، کالای مذکور عودت داده می شود.

جستجو در سایت
برای مشاهده مشخصات کالای مورد نظر خود از کادر جستجوی بالای صفحه استفاده فرمایید. به این صورت که نام کالا، کد یا مدل کالا، CAS نامبر و فرمول شیمیایی مربوطه را تایپ و جستجو نمایید.
در صورتی که کالای جستجوی شده در سایت موجود باشد، نتیجه جستجو را میتوانید به این صورت مشاهده فرمایید.
 
جستجو
نمونه جستجو براساس CAS Number
در این حالت بر روی کد یا مدل کالا که در پایین نام لاتین به صورت لینک مشاهده می شود کلیک نموده و وارد صفحه مربوط به مشخصات آن کالا می شوید و می توانید اطلاعات لازم را مطالعه بفرمایید. نحوه سفارش کالا در ادامه توضیح داده می شود.
در صورت عدم ورود اطلاعات در باکس جستجو و کلیک روی علامت جستجو مقابل کادر، کلیه کالاهای موجود در سایت لیست و نمایش داده می شوند.

روش دیگری که برای یافتن محصول مورد نظر وجود دارد به این صورت است که از بالای صفحه و از منوی «محصولات» دسته بندی (مواد شیمیایی، تجهیزات و ...) مورد نظر را انتخاب و سپس با توجه به اینکه محصولات سایت براساس کمپانی سازنده دسته بندی شده، کمپانی مورد نظر را انتخاب نمایید. در این حالت لیست تمام محصولات کمپانی مورد نظر لیست شده و نمایش داده می شود.
به عنوان مثال با انتخاب شرکت Merck تمامی محصولاتی که از شرکت مرک در سایت ثبت شده نمایش داده می شوند:
 
جستجو با نام کمپانی
جستجو براساس نام کمپانی

از آنجا که تعدد محصولات بسیار زیاد می باشد و یافتن یک محصول به این طریق دشوار است میتوانید از کادر جستجوی دوم استفاده نمایید. در این صورت جستجوی شما تنها در میان گروه انتخابی انجام میشود.
 
جستجو در میان مرک
جستجو در میان محصولات مرک
به عنوان مثال در تصویر فوق شما میتوانید جستجوی خود را فقط در میان محصولات مرک انجام دهید.

برای مشاهده اطلاعات محصولات لازم است که بر روی عدد آبی رنگ (کد/مدل که به صورت لینک می باشد) کلیک نموده تا وارد صفحه مربوط به محصول گردید: 
 
صفحه نهایی
صفحه نهایی محصولات
در اینجا مشخصات کالاها اعم از نام، کد، شرکت تولید کننده، cas no.، فرمول شیمیایی، وزن/جرم مولکولی و در بخش بعدی واحد کالا و نیز در ادامه شرح و مشخصات کالاها را مشاهده می نمایید که پس از آن لیست محصولات مشابه با کالای فوق قرار داده شده است.
 
محصولات مشابه
محصولات مشابه

خطای جستجو:
درصورتی که واژه جستجو شده نتیجه ای نداشته باشد پیغامی به شکل زیر نمایش داده می شود که می توانید روش جستجو را تغییر داده و مجدد تلاش کنید یا اینکه برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید زیرا با توجه به تعدد و حجم بالای کالاها بسیاری از محصولات هنوز روی سایت قرار داده نشده اند و در انبار شرکت موجود می باشند.
 
خطای جستجو
خطای جستجو

لازم به ذکر است با توجه حجم زیاد محصولات و اینکه تمامی محصولات وارداتی می باشد و قیمتها به نرخ ارز وابسته است لذا امکان قیمت گذاری کالاها وجود ندارد بنابراین جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول مورد نظر خود باید از طریق راههای ارتباطی نظیر «تماس تلفنی، پیامک، واتساپ، تلگرام و ایمیل» با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید از سایت سیتیژن
در صورت خرید هم به صورت رسمی (با همکاری شرکت کارو اکسین ویرا) و هم غیررسمی، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. همچنین میتوانید از طریق دکمه سفارش و اضافه به سبد خرید و سپس واردکردن اطلاعات مورد نیاز سفارش خود را ثبت نمایید که در این صورت همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و در صورت تایید، پیش فاکتور کالای مربوطه صادر و ارسال می گردد و پس از تایید پیش فاکتور مراحل واریزی و ارسال کالا (به سراسر کشور) در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. 

محصولات مرتبط
در صفحات داخلی سایت بخش جدیدی در حال اضافه شدن است که مربوط به محصولات مرتبط با یک گروه خاص از مواد شیمیایی می باشد. محصولات مرتبط با محصولات مشابه تفاوت دارد. این بخش جهت سهولت در انتخاب محصولات مرتبط با یک گروه طراحی شده است. در این قسمت به طور مثال با انتخاب گزینه HPLC تمام محصولات مرتبط و مورد استفاده برای HPLC به شما نمایش داده می شود که می توانید به صورت یکجا آنها را مشاهده نمایید، به این ترتیب انتخاب شما آسانتر می گردد.

سایت فروشگاهی سیتیزن بخش های مختلفی دارد که منوهای مربوط به هرکدام در بالای صفحه جایگذاری شده اند و با کلیک بر روی آنها کاربر به بخش مورد نظر هدایت می شود. با کلیک بر روی منو home یا کلیک روی لوگوی logo به صفحه اصلی سایت بر می گردید. در بخش about اطلاعات مربوط به سایت و به همین ترتیب سایر قسمت های سایت قابل دسترس می باشد.

اخبار و مقالات:
در بین منوهای سایت منوی مربوط به اخبار و مقالات یکی از جذاب ترین بخش های سایت می باشد که همزمان با افزودن محصولات در سایت، اخبار، اطلاعات و مقالاتی هم در این بخش اضافه می گردد و قابلیت جستجو هم دارد و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه مواد شیمیایی آزمایشگاهی مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.
news
اخبار و مقالات

لازم به ذکر است که استفاده از اخبار و مقالات سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.
 

« کلیه کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه صرفا جنبه تحقیقاتی و آزمایشگاهی داشته و کاربرد دارویی و خوراکی ندارند »