v
ارسال سفارشات به سراسر کشور
شماره های تماس: 09123692785 -88618425 ایمیل :Info@citygenn.com

شرکت شیمیایی دارویی مرک


١٤٠١/٢/١٩
مرک (Merck) 
*****
مرک میلیپور (Merck Millipore) نام تجاری مورد استفاده شرکت مرک بود که تا سال 2015 و زمانی که نام تجاری آن تغییر یافت، مورد استفاده قرار می گرفت. در اصل این نام در سال 2010 زمانی که شرکت مرک، شرکت میلیپور را خریداری کرد، شکل گرفت. شرکت میلیپور در سال 1954 تاسیس شد و از اوایل دهه 90 به عنوان یک شرکت بین المللی علوم زیستی و به واسطه تولید فیلترهای خاص با منافذ میکرونی مشهور شد. در سال 2015 شرکت مرک شرکت سیگما آلدریچ را خریداری نمود و با مرک میلیپور ادغام کرد و هم اکنون در ایالات متحده و کانادا این شرکت با نام میلیپور سیگما شناخته می شود.
شرکت مرک در سال 1668 توسط فردریش یاکوب مرک در ابتدا با تاسیس یک داروخانه به نام Angel (فرشته) پایه گذاری شد و سپس در سال 1816 توسط یکی از نوادگان او، امانوئل مرک (یکی از بنیانگذاران اصلی شرکت مرک) گسترش یافت. حدود 70% سهام این شرکت همچنان در اختیار خانواده مرک می باشد.
شرکت مرک (Merck KGaA) قدیمی ترین شرکت تولیدکننده مواد شیمیایی و دارویی جهان در کشور آلمان است. دفتر اصلی این شرکت در شهر دارمشتات قرار دارد. این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می‌کند. شرکتهای سیگما و آلدریچ در سال 1975 با یکدیگر ادغام شده و شرکت سیگما آلدریچ (SIGMA-ALDRICH) را تشکیل دارند. مرک در سال ۲۰۱۵ شرکت سیگما آلدریچ را به صورت کامل خریداری نمود. در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی در جهان است. شرکت مرک با فروش سالیانه حدود 35.4 میلیارد دلار چهارمین شرکت بزرگ دارویی دنیا است. مرک یک شرکت چند ملیتی است که در 70 کشور فعال است.
مرک، یک شرکت پیشرو در زمینه علم و فناوری می باشد که در سه بخش تجاری: مراقبت های بهداشتی، علوم زیستی و الکترونیک فعالیت دارد. این شرکت بیش از 12000 کارمند در آلمان دارد. شرکت مرک انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی در گریدهای مختلف دارویی، خلوص بالا برای HPLC، کروماتوگرافی و آنالیز و نیز انواع محیط کشت با استانداردهای روز اروپا و امریکا، داروهای با کیفیت بالا، محصولات نوآورانه برای صنایع بایوتکنولوژی و داروسازی و تحقیقات دانشگاهی و همچنین مواد شیمیایی ویژه برای کاربردهای با تکنولوژی بالا تولید و به بازار عرضه می‌کند.
 *****

در خصوص واردات و تامین محصولات شیمیایی مرک و سیگما آلدریچ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که استفاده از اخبار و مقالات سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد.
 

« کلیه کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه صرفا جنبه تحقیقاتی و آزمایشگاهی داشته و کاربرد دارویی و خوراکی ندارند »